woensdag 3 juni 2026

wordless Wednesday





 

2 opmerkingen:

  1. ik hou van de " ijsvogel " en het rimpelige " Blue , of Bleu "

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa de ijsvogel is wel echt een "snoepje" om te zien vind ik ! En het is leuk om de gevraagde kleur een eigen accent te geven.

      Verwijderen