ik hou van de " ijsvogel " en het rimpelige " Blue , of Bleu "
Jaaa de ijsvogel is wel echt een "snoepje" om te zien vind ik ! En het is leuk om de gevraagde kleur een eigen accent te geven.
ik hou van de " ijsvogel " en het rimpelige " Blue , of Bleu "
BeantwoordenVerwijderenJaaa de ijsvogel is wel echt een "snoepje" om te zien vind ik ! En het is leuk om de gevraagde kleur een eigen accent te geven.
Verwijderen